30 maja 2015

Kosmetyczni ulubieńcy maja 2015





Moi pierwsi ulubieńcy na tym blogu. Podejrzewam, ze moi ulubieńcy, to także ulubieńcy nie jednej z was ;)

1. Maybelline Color Tattoo: Permanent Taupe


 Numerem jeden w maju jest Color Tattoo od Maybelline, w kolorze: Permanent Taupe. Uzywam go do brwi i do oczu. Ma idealny chlodny odcien, ktory nie odznacza sie na moich brwiach. Delikatnie je podkresla, przez co wygladaja bardzo naturalnie. Jest tez swietna baza pod brazowe cienie, a solo tworzy ladne, delikatne smokey eye. Kupilam go na przecenie w Rossmanie za okolo 13 zl. Na dlugo zagosci w mojej kosmetyczce ;)



2. Golden Rose: Velvet Matte Lipstick 03


Matowe szminki Golden Rose sa znane chyba wszystkim. Nie bez powodu porownywane sa do pomadek marki Mac, poniewaz sa swietne! Mimo, ze sa matowe latwo sie rozprowadzaja. Maja swietne kolory, a numer 03 jest moim ulubionym, ktory najczesciej nosilam w maju. Jest to dla mnie delikatny, neutralny, pomaranczowy odcien z nuta brazu, ktory bardzo mi sie podoba. Wiem, ze to nie ostatnia kupiona przeze mnie szminka od Golden Rose, cena tylko zacheca do ciaglego kupowania nowych kolorow!



  
3. Lovely: Pump Up Curling Mascara


Maskara od Lovely jest ulubiencem juz od około 2 lat. Swietnie rozczesuje i wydluza rzesy. Cena 9 zł, tym bardziej zacheca do kupna ;) 

4. Paese: puder ryzowy


 Puder ryżowy od Paese gosci w mojej kosmetyczce od listopada i nie zanosi sie na to zeby go zamienic na jakikolwiek inny. Dobrze matuje, jest transparentny i wydajny - na co wskazuje 1/2 zawartosci, ktora zostala mi do wykorzystania. Puder mozecie dostac w drogeriach internetowych, cena to ok. 30 zl.





5. Ziaja: krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą b5 


Krem do rak Ziaji ratuje moje rece. Od zawsze sa bardzo suche, wiec krem do rak to niezbednik w codziennej pielegnacji. Ten jest lekki, nie zostawia lepkiej warstwy i dobrze nawilza. Cena też powala, bo kosztuje tylko 3,50 zl :)



 A jacy sa wasi ulubieńcy? Dajcie znac w komentarzach ;)


4 komentarze:

  1. Faktycznie to dość sławne kosmetyki :) Wszystkie raczej znam i próbowałam oprócz tuszu z Lovely gdyż zwykle te drogeryjne tusze powodują u mnie alergie (totalnie nie wiem czemu). Ale słyszałam o nim WIELE dobrego więc wierzę na słowo :) Pomadka z Golden Rose należy również do moich ulubionych! Znowu zapomniałam dodać ją do moich ulubieńców :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose nie tylko pomadka, ale konturówki są świetne! :D

      Usuń
  2. Także mam pomadkę z tej serii trochę wysusza usta, ale kolor jest wspaniały :)

    http://emilialesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tę samą pomadkę i nawet ten sam kolor! :) uwielbiam ją :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń