30 grudnia 2014

Easy bun


Łatwe upięcie, które sprawi, że ludzie w szkole zwrócą swoje ciekawskie spojrzenia na Twoje włosy!
Koczek jest wygodny i przyciągający uwagę :)


Przypominam również o konkursie, który u nas trwa. Więcej informacji = > TUTAJ < =

  •  Po pierwsze oddzielamy dużą część grzywki z przodu, a resztę wiążemy w kitkę


  • Następnie do pasma włosów z kitki dobieramy pasmo z grzywki
  • część warkocza która zostanie 'niedobrana' spinamy wsuwką pod koczkiem
Tak kok wygląda z góry:


A tak wygląda na cieńszych włosach:


Bardzo przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale były robione na szybko w szkole. :)

Jednak mam nadzieję, że się podoba, dajcie znać!
Pytania możecie zadawać w komentarzach ;)


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna fryzura, chętnie wypróbuję
    Szczęśliwego Nowego Roku
    http://tutajewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie, q do tego jest taki prosty ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;) jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niby prosto a jednak trudno :D
    pięknie wygląda;) inny!:*



    Szczęśliwego Nowego roku 2015! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i odpowiedz u mnie, abym mogła się odwdzięczyć. ♥MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny koczek oczywiście ja zawsze mam rozpuszczone włosy, ale może kiedyś.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA więcej szczegółów u mnie :)
    http://luusia-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna fryzurka :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm ... fryzura wygląda na trudną : D . Pozdrawiam !
    + Obserwuje i zapraszam : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się koki, ale nigdy nie potrafiłam ich robić, bo wydawało mi się, że nie są ma moje możliwości. Tymczasem jest to wręcz banalne, a efekt; cudo! :)
    Obserwacja za obserwację?
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń